Betaling og levering

Bestilling

Bestilling foretas enklest fra nettbutikken. Da blir alle data riktig registrert og du får fram informasjon om frakt og betalingsmåter. Du kan bestille fra Norge og en rekke land i Europa. Hvis du har norsk adresse, blir alle priser oppgitt med merverdiavgift. Men dersom du logger deg inn med adresse utenfor Norge (fastland), vil prisene vises uten merverdiavgift. Du betaler da varene uten avgift. Imidlertid vil du bli ilagt avgift ved innførsel, etter de regler som gjelder i ditt land.

Levering

Bestillinger sendes med Posten. Vi sender varer onsdag og fredag.

Fraktprisen regnes ut etter vekten (fraktberegningsvekt) på varene og hvor du bor. Til Norge kan du selv velge hvordan varen skal sendes og leveres. Prisen kommer fram for de ulike alternativene. Du blir vist de alternativene som er tilgjengelige for din adresse. Til land utenfor Norge sendes varene med CarryOn Homeshopping. Fraktkostnad kommer fram ved bestilling.

Du kan finne fram til fraktprisen på en ordre selv om du ikke er logget inn i butikken. Legg varer i handlekurven og gå til handlekurven eller kassen. Her kan du få beregnet leveringskostnader for ulike fraktvalg.

Du har også mulighet til å bestille en vare med henting i vårt utsalg.


Betaling fra Norge (fastland)

Med Bambora Checkout kan du sikkert og enkelt fullføre din bestilling. Du kan velge mellom betaling med kort, Vipps, faktura eller delbetaling.

Du kan også betale med PayPal, forhåndsbetale til vår bankkonto eller få varene i postoppkrav. Oppkravsgebyret er NOK 64,- pr ordre.

Hvis dere er et foretak som trenger fakturering, slik som skole, bedrift eller annet, så ta kontakt pr e-post. Vi trenger en skriftlig bekreftelse (e-post) av ordren, faktura- og leveringsadresse og kontaktperson.

Betaling fra andre steder enn Norge

I alle land kan du betale med PayPal.

Kjøpsinformasjon

Du har tilgang til bestillingshistorikk under "min konto" i nettbutikken.

Dersom kjøper unnlater å hente en bestilling, kan Spinnvilt kreve kjøper for utgifter til frakt tur/retur og eventuelt oppkravsgebyr.


Selger er: SPINNVILT AS – Ivan Bjørndals gate 30, 0472 Oslo


Angrerett

Hovedregelen i angrerettloven er at forbrukerne har rett til å gå fra avtaler som omfattes av angrerettloven (salg utenfor fast utsalgssted og fjernsalg) i 14 dager. Ved kjøp av varer løper fristen som hovedregel fra forbrukeren har mottatt varen, forutsatt at selgeren har oppfylt opplysningsplikten på foreskreven måte. For tjenester løper fristen som hovedregel fra forbrukeren har mottatt opplysningene på foreskreven måte. Se for øvrig våre salgsbetingelser.

Gavekort


Gavekortets gyldighet er 3 år fra kjøpsdato.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Spinnvilt As skriftlig melding. (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Spinnvilt As vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).


Loading...
Loading...